Cursus Bloem & Design 2023/24 start a.s. dinsdag

Aanstaande dinsdag de 19e september starten we weer met een nieuwe cursus Bloem & Design onder leiding van Arjan Oosting. We hebben nog plaats voor enkele cursisten, dus geef u snel op!

Data lessen: 19 september, 31 oktober, 28 november, 23 januari, 27 februari en 26 maart.

Tijdens de cursusavonden werken de cursisten aan dezelfde opdracht. In deze cursus krijgen vormgeving , materiaalkeuze/materiaalgebruik en vooral de techniek van het bloemschikken veel aandacht. Daarnaast is er tijdens het werken natuurlijk begeleiding en worden op het eind van de avond de werkstukken nabesproken. Door de eigen materiaalkeuze ontstaan totaal verschillende creaties. Het is dan ook erg leuk om aan het eind dit te bespreken en op deze manier ook van elkaar te leren.

De cursus is toegankelijk voor leden en niet-leden.

Verdere informatie vindt u op onze website: klik hier.