EXTRA nieuwsbrief maart 2022

Beste mensen,

Eindelijk mogen en kunnen we weer en we hadden er ook weer helemaal zin in om weer eens een ouderwetse gezellige avond te hebben met onze leden en aanverwanten, maar helaas kan de lezing morgen (woensdag 16 maart) na de Algemene Ledenvergadering niet doorgaan vanwege ziekte van Jolande Schoemaker.

Helaas lukt het ons niet meer om op zo'n korte termijn een vervanger te vinden. We vinden dit heel spijtig.

Als alternatief willen we graag na de vergadering met de aanwezigen in ontspannen sfeer onder het genot van een hapje en een drankje het gesprek aan gaan over ideeën en plannen voor de vereniging; een kleine brainstormsessie.

Wat zou jij leuk vinden om naar te toe te gaan? Denk aan lezingen, workshops, excursies, cursussen, natuurwandelingen, etc. Kan niet bestaat niet: We noteren alles en gaan daarna verder kijken wat de mogelijkheden zijn.