Nieuwsbrief december 2021

Helaas zijn we nog steeds in de greep van het coronavirus en moeten bij onze activiteiten de anderhalve meter in acht nemen en bij voorkeur met ons mondkapje voor. Maar we houden de moed erin en maken er met familie en vrienden toch een gezellige decembermaand van. Dank aan de leden waar we kerstgroen mogen plukken en allen die het mogelijk maken dat wij toch nog ons kerststuk kunnen maken.

Meer tips om een mooi kerststuk te maken en heel veel andere informatie vindt u zoals altijd op de site van Groei & Bloei en op onze eigen website kunt u altijd terecht voor alle informatie over onze activiteiten.

En natuurlijk hopen we in het nieuwe jaar weer in de gelegenheid te zijn elkaar weer te zien bij onze nieuwe activiteiten!

Het bestuur van Groei & Bloei Emmen wenst u allen alvast hele gezellige feestdagen en blijf gezond!

Kerstgroen

Door de aanhoudende Corona problematiek gaat het traditionele kerstbloemschikken ook dit jaar niet door. Maar we kunnen natuurlijk wel zelf aan de gang. En net als vorig jaar kunt u gratis kerstgroen halen voor uw eigen kunstwerkjes.

Wanneer? Op woensdag 15 december vanaf 14.00 uur en op donderdag 16 december vanaf 9.00 uur.

Waar? Bij Jolande Schoemaker, Vastenow 154, 7885AP Nieuw-Dordrecht.

Het groen ligt buiten onder de kapschuur, er is voldoende ruimte. Een afspraak maken is niet nodig, anderhalve meter afstand houden wel!

Alles wordt uit onze eigen tuinen geplukt en is milieuvriendelijk. Blijkt er erg veel belangstelling te zijn, dan plukken we donderdag gewoon wat extra groen bij.

En het is natuurlijk leuk om met elkaar te delen hoe de werkstukken zijn geworden. Stuur een foto naar webemmengroei@gmail.com en we plaatsen die op de website en op Facebook.

We zijn blij weer 2 nieuwe leden bij onze vereniging te mogen verwelkomen:  mevrouw J. Oost en mevrouw K.T.W. Koster-Mooibroek. We hopen u binnenkort op een van onze verenigingsactiviteiten te mogen ontmoeten.

U krijgt de nieuwsbrief toegestuurd per email. Wenst u deze in de toekomst niet meer te ontvangen, dan kunt u zich afmelden.