Nieuwsbrief december 2022

De winter zit er nu echt aan te komen en dit geeft rust in de tuin. Tijd om voorbereidingen te treffen voor de kerst. We hebben nog 1 activiteit dit jaar: u kunt zich nog opgeven voor de kerstworkshop bloemschikken! Zie hieronder meer.

Het bestuur wenst u alvast hele prettige feestdagen en een goed uiteinde en hoopt velen van u weer te zien bij onze activiteiten!

Kerstworkshop bloemschikken

Er zijn nog een paar plaatsen vrij op de Kerstworkshop bloemschikken, maar haast u zich. U kunt zich nog opgeven tot uiterlijk 3 december a.s.  In de nieuwsbrief van november is hier al aandacht aan besteed. U kunt hier klikken om alle informatie nog een keer te bekijken.

Heeft iemand nog coniferen groen in de tuin, bijvoorbeeld de chaemacyparus nana obtusa die we elk jaar gebruiken, maar ook ander coniferengroen is welkom. Ook rode malus appeltjes, dennenappels en larixappeltjes kunnen we goed gebruiken.

Telefoon (0591) 61 62 39.

Activiteiten andere afdelingen

Beilen:

Bloemschikken locatie Beilen zaterdag 17 december 2022, tijd : 14 uur. Voor meer informatie klik hier.

Coevorden:

Hoewel het buiten nog steeds erg warm is voor de tijd van het jaar, beginnen al wel de voorbereidingen voor de kerstworkshop. Voor je het weet staat de decembermaand weer voor de deur en langzamerhand zien we de kerstlampjes en -versieringen verschijnen. Tijd om creatief aan de slag te gaan!

Zin in een gezellige en creatieve workshop? Petra Zwart uit Dalen gaat op  zaterdag 17 december weer een kerstworkshop voor ons verzorgen. We gaan samen een langwerpig kerststuk maken. Voor meer informatie klik hier.

Hoogeveen:

Presentatie door eigen leden op 18 januari 2023. Voor meer informatie klik hier.

Meppel:

Lezing over (teelt van) wilde planten door Jojanneke Bijkerk. Voor meer informatie klik hier.

We mogen weer een nieuw lid welkom heten: dhr. Melvin Peters. Binnenkort hopen we nader met u kennis te maken tijdens een van onze verenigingsactiviteiten.