Nieuwsbrief januari 2022

Open tuinen

De voorbereidingen van het open tuinen gebeuren zijn alweer in volle gang. Het landelijk open tuinen weekend is gepland op 18 en 19 juni en de tuinen van de afdelingen Emmen en Coevorden zijn ook geopend op 9 en 10 juli a.s. Meer informatie vindt u op opentuinencarrouseldrenthe.nl. U kunt zich nu al opgeven als u uw tuin ook wilt openstellen! Dit kan door u in te schrijven via deze website of een email te sturen naar Paul, coördinator van het Open Tuinen Carrousel Drenthe.

Vacature secretaris (herhaalde oproep)

Na 4 jaren van trouwe dienst als secretaris van onze vereniging heeft Jannie Veldman besloten te stoppen. Daarom zoeken wij per februari a.s. een nieuwe secretaris. Lijkt het u leuk om de vereniging mee te helpen besturen, laat het ons dan weten. U kunt een email sturen naar info@emmen.groei.nl of u spreekt een van ons hierover gewoon even aan voor meer informatie. Wij heten u alvast welkom.

En verder

Hebt u inspiratie nodig: voor tuintips en trucs kunt u altijd terecht op de website van Groei en Bloei.

Wij hopen dat we elkaar in het nieuwe jaar weer mogen ontmoeten tijdens onze gezellige verenigingsactiviteiten. Als we op elkaar letten en rekening met elkaar houden met inachtneming van de coronaregels, dan moet het lukken!

Bestuur Groei & Bloei Emmen