Nieuwsbrief juli 2024

We hebben ons tuinseizoen afgesloten met een bezoek aan een aantal mooie tuinen in Friesland. De weergoden waren ons gunstig gezind en het was weer gezellig zoals we dat gewend zijn. Weer een zeer geslaagde excursie. Door hier op te klikken kunt u nog een glimp opvangen van ons uitje. Helaas moesten we een aantal mensen teleurstellen omdat de bus vol was, dus geef u het volgend jaar op tijd op!

Maar we zitten nog midden in het Open Tuinen Carrousel Drenthe (opentuinencarrouseldrenthe.nl), waarover hieronder meer. Verder kunt u op de website www.bezoekmijntuin.nl nog veel meer tuinen zien die te bezichtigen zijn.

We zijn druk bezig met het programma voor het nieuwe seizoen en houden u op de hoogte. Zodra de brochure klaar is kunt u de plannen ook op de website vinden.

Alle informatie over onze activiteiten vindt u op de website (klik hier) en voor de laatste informatie over tuinieren kunt u zoals altijd terecht op de landelijke website van Groei en Bloei (klik hier). Hier kunt u zich ook abonneren op hun maandelijkse nieuwsbrief.

OPEN TUINEN CARROUSEL DRENTHE - HOOGEVEEN / DE WOLDEN EN MEPPEL

We hebben de afgelopen periode al kunnen genieten van veel mooie tuinen van het Open Tuinen Carrousel Drenthe. Deze maand zijn Hoogeveen/De Wolden & Meppel aan de beurt om hun tuinen te laten zien. Door te klikken op  06 en 07 jul: Hoogeveen / De Wolden & Meppel - Open Tuinen Carrousel Drenthe kunt u zien welke tuinen u kunt gaan bezoeken.

ACTIVITEITEN ANDERE AFDELINGEN

Ook andere afdelingen organiseren dagexcursies. Zo organiseert de afdeling Meppel een excursie naar Gelderland:  klik hier.

tuin Jelle Grintjes

Beilen: Op 24 juli organiseert de afdeling Beilen een excursie naar de Oevertuin in De Blesse (voor de mensen die deze tuin hebben gemist) en naar de tuin van Hiltje Dekker in Oldeholtpade. Informatie over deze excursie op de website van de afdeling Beilen : klik hier.

We mogen weer 2 nieuwe leden welkom heten: mw.M. Maats-De Ruiter uit Aalden en dhr. R. Spitzers uit Emmen. Binnenkort hopen we nader met u kennis te maken tijdens een van onze verenigingsactiviteiten.

Tenslotte

wensen we u een hele fijne vakantie met veel tuinen en zien u graag terug op onze seizoensopening op 14 september a.s.

Bestuur Groei & Bloei Emmen