Nieuwsbrief juni 2024

Blommentuin, Hoofdstraat 51, Buinen

We hebben in mei al kunnen genieten van de eerste tuinen van het Open Tuinen Carrousel Drenthe. Deze maand is het landelijk open tuinen weekend aan de beurt. Op onze website kunt u lezen welke tuinen hun poorten openen (klik hier en hier).

Op 15 juni a.s. gaat een groep mensen onder leiding van Marion de volgende tuin bezoeken en wel die van Reineke Fokker.

Verder verheugen we ons op onze dagexcursie naar Friesland op 22 juni a.s. U kunt zich niet meer opgeven, want we hebben een volle bus.

We zijn druk bezig met het programma voor het nieuwe seizoen en houden u op de hoogte. Zodra de brochure klaar is kunt u de plannen ook op de website vinden.

Alle informatie over onze activiteiten vindt u op de website (klik hier) en voor de laatste informatie over tuinieren kunt u zoals altijd terecht op de landelijke website van Groei en Bloei (klik hier). Hier kunt u zich ook abonneren op hun maandelijkse nieuwsbrief.

Oevertuin De Blesse

Het Appeltern Plantenfestijn 8 en 9 juni a.s.

Groei & Bloei- leden bestellen hun actieticket online:  Je koopt dan maximaal twee entreekaartjes voor €8,50 per stuk (i.p.v. €18.50) Niet leden betalen aan de kassa € 12,50 onder vermelding van ‘Groei & Bloei’. Programma en deelnemers vindt u op :
link appeltern.nl/plantenfestijn

Activiteiten andere afdelingen

Beilen:

18 juni a.s.: Excursie naar Drachten en Jubbega. Klik hier voor meer informatie.

We mogen weer 2 nieuwe leden welkom heten: mw. I.C. van der Plas en dhr. J. Muskee uit Emmen. Binnenkort hopen we nader met u kennis te maken tijdens een van onze verenigingsactiviteiten.