A.s. zaterdag zouden we gezamenlijk een gezellige dag op pad gaan naar een aantal mooie tuinen en een kwekerij in Groningen. We hebben als bestuur lang zitten wikken en wegen of we dit wel moeten laten doorgaan gezien de weersvoorspellingen. Voor zaterdag staat het kwik nu gepland op 32 graden en dat heeft ons doen besluiten dat wij het niet verantwoord vinden om iedereen die warmte in te moeten sturen.
We vinden het ontzettend jammer dat we deze beslissing hebben moeten maken, maar we zijn er wel van overtuigd dat het een juiste beslissing is.
Of deze excursie doorgeschoven gaat worden naar volgend seizoen is nog niet zeker, want 1 van de tuinen waar we heen zouden gaan is dit jaar voor het laatst open voor publiek en we zijn ook alweer druk aan het plannen voor volgend seizoen in een andere richting van ons land. Uiteraard houden we iedereen daarvan op de hoogte via onze website en nieuwsbrieven.
Onze penningmeester zorgt dat deze week bij iedereen het geld wordt teruggestort op de rekening.